En lille bog om Go To Market Fit i en abonnementsforretning er skrevet til både Start-up og etableret virksomheder. Mange tror de har opnået en form for valideret Product Market Fit er det tid til skallering. Men sådan er det næsten aldrig. Du er nød til at blive langt mere fokuseret end de forventer for at få et stort marked. 

Vi har lavet En lille bog om Go To Market Fit i en abonnementsforretning for at give generel information om hvordan vi foreslår du kommer fra det tidligere marked og til den store del af markedet.

Bogen er ikke en total manual for alle elementer der er i spil når du skal krydse kløften til det store marked. Du skal mere se den som et indblik hvilke elementer og områder du bør have fokus på.

Vi gennemgår vores metoden for at validere Go To Market Fit i en abonnementsforretning. Vi håber bogen giver ny viden og inspiration som du kan bruge i dit videre arbejde med at opbygge en succesfuld abonnementsforretning.

Vil du have mere viden om hvordan du bygger en abonnementsforretning så læs også En lille bog om Abonnementsforretning.  Er du igang og vil vide noget om metrics  så taget et kig på En lille bog om Abonnements Analyse.

Får du efter at have læst bogen brug for sparring eller rådgivning er du velkommen til at skrive på ssj@thesubscribers.dk.

God fornøjelse!

Go To Market Fit

FREE DOWNLOAD

Send download link to:

Tilmeld dig og få information når The Subscribers har spændende nyt at fortælle om at bygge og drive en abonnementsforretning. Du kan til erhverv tid afmelde dig igen. Hilsen The Subscribers