En lille bog om Product Market Fit i en abonnementsforretning er skrevet til både Start-up og etableret virksomheder. Mange tror de har opnået Product Market Fit blot når blot de har solgt i få eksemplar. Eller når de har fået positive tilbagemelding på deres prototype. Men rigtigt Product Market Fit har du først når du f.eks. repetere din salgsprocess igen og igen uden at det kræver du tilføre flere sælgere.

Vi har lavet En lille bog om Product Market Fit i en abonnementsforretning for at give generel information om hvordan vi foreslår du kommer frem til en validering af dit Product Market Fit.

Bogen er ikke en total manual for alle elementer der er i spil når du skal validere Product Market Fit. Du skal mere se den som et indblik hvilke elementer og områder du bør have fokus på.

Vi gennemgår vores metoden for at validere Product Market Fit i en abonnementsforretning. Vi håber bogen giver ny viden og inspiration som du kan bruge i dit videre arbejde med at opbygge en succesfuld abonnementsforretning.

Vil du have mere viden om hvordan du bygger en abonnementsforretning så læs også En lille bog om Abonnementsforretning.  Er du igang og vil vide noget om metrics  så taget et kig på En lille bog om Abonnements Analyse.

Får du efter at have læst bogen brug for sparring eller rådgivning er du velkommen til at skrive på ssj@thesubscribers.dk.

God fornøjelse!

Product Market Fit i en Abonnementsforretning

GRATIS DOWNLOAD

Send download link to:

Tilmeld dig og få information når The Subscribers har spændende nyt at fortælle om at bygge og drive en abonnementsforretning. Du kan til erhverv tid afmelde dig igen. Hilsen The Subscribers