Vi har i The Subscribers lavet “En lille bog om Product Market Fit i en abonnementsforretning”. Vi har skrevet den for at give generel information om hvordan vi foreslår du kommer frem til en validering af dit Product Market Fit.

Uanset din branche, adressere vi nogle af de mest almindelige udfordringer, der er specifikke for det at validere Product Market Fit i en abonnementsforretning.

Vi håber du får viden og inspiration som du kan bruge i dit videre arbejde med at opbygge din abonnementsforretning. Bogen er ikke tænkt som en total manual for alle de elementer der er i spil når du skal validere dit Product Market Fit. Du skal i stedet se bogen som et indblik i hvilke elementer og områder du bør have fokus på.

Du kan gratis downloade bogen En lille bog om Product Market Fit i en abonnementsforretning her. Vi håber du finde inspiration og brugbare input til det at validere Product Market Fit.

Får du efter at have læst bogen brug for sparring eller rådgivning i hvordan du angriber processen med at validere Product Market Fit er du velkommen til at skrive på ssj@thesubscribers.dk.

God fornøjelse med bogen!

Categories:

No responses yet

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *